the day after.

ja, igår kom ju då josefine över. efter några glas vin och två cider så drog vi oss ner mot kingen. tog en öl och bestämde oss för att gå till star istället. kände inte en kotte på kingen, så det var b. kände direkt inte en kotte på star heller, men där var det iaf partymusik och ingen trubadur. fick i mig tre cider där också, gratis var dom till och med. sånt gillar vi. mer sånt.! sen var ju planen att gå hem, tills vi ändrade den och följde med karin och johanna till ett hus någonstans på efterfest. jag avskyr egentligen efterfest, och går aldrig på sånt. men någon gång ska man väl göra ett undantag. det var en sliten fanny som kom hem kl 4 imorse. men kul hade jag.!

Kommentarer
Louise - Living in Turkey säger:

Jag har ingen aning som sagt vart Gaziantep ligger och svaret fick jag fram via google som bara gjorde en "mätning"

Men tack för att du skrev det korrekt svaret. Vad gjorde du där? Är det en turistort eller var du där för att hälsa på någon då?



Ha det så bra!Kramar

Louise

2011-01-09 | 08:42:12
Bloggadress: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback