There's no escape, I can't wait. I need a hit baby, give me it. You're dangerous, I'm loving it.

günaydin! jag ligger och lyssnar på brittan samtidigt som jag spelar mahjong titans. jag skulle egentligen ha varit och tränat, men det vart inget så vad gör man inte? borde börja packa för stockholm. men jag hatar att packa. så som vanligt blir det säkerligen hastpackning 30 min innan tåget går. måste duscha och gå ner till stan en sväng också.. hm. jobbigt läge.

jag har tänkt att jag ska köra en sån där "dagblogglista". det kan la vara kul.! men antar att det inte är någon idé att jag startar den innan jag kommit hem igen från stockholm. orkar inte ha med mig datorn dit. heippa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback