Step by step, heart to heart, left right left. We all fall down like toy soldiers.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

1; första gången jag åkte utomlands var jag 1½ år.
2; jag avskyr djur, persilja, lakrits och the simpsons.
3; jag är en typisk skytt.
4; jag önskar jag kunde sjunga och dansa som m.j.
5; mitt favoritämne i skolan var matte.
6; bland det bästa jag vet är att köra runt med bilen med högsta volym på radion.
7; får lätt extrem bakisångest så jag gråter och vägrar gå ut på väldigt länge. 
8; skulle inte ha något emot att bli fotbollsfru i ett varmare land med tess & sophia.
9; fastnar lätt för saker, t ex en låt eller en maträtt, sen kör jag stenhårt på det varje dag tills jag hittar något annat. 
10; jag kan inte gå barfota på träunderlag eller i sandig skor. använder inte heller träbestick och har svårt att hålla i papper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback