I used to roll the dice, feel the fear in my enemy's eyes. Listened as the crowd would sing, now the old king is dead long live the king.

Dag 2 - Mina föräldrar.

Mamma;
Mamma heter Anita och är 54 år. Mamma är en typisk jungfru på många sätt, t ex är hon väldigt petandisk och petig, medans jag som skytt verkligen inte rullar så. Vi är verkligen våra stjärntecken och har skrattat åt det en och flera gånger. Mamma är också väldigt duktig på att spara pengar, medan jag slösar mer pengar än jag har och sedan får mamma sponsra. Vilket hon inte tycker är sådär överdrivet kul. Vi är väldigt olika till sättet men även väldigt lika på många saker. Jag älskar min mamma mest av allt. Skulle inte klara mig utan henne speciellt länge. ♥

Pappa;
Pappa heter Lars-Åke och jag vet faktiskt inte hur gammal han är. Vi har ingen kontakt what so ever och sist jag såg honom på stan var kanske en 2 år sen nu? Ja, jag vet faktiskt helt ärligt inte och det är ingenting som jag sörjer direkt mycket över heller. Vi har aldrig haft bra kontakt pga att han dricker väldigt mycket. Nu är jag vuxen och det känns som att det där tåget har gått för länge sedan, så det är inget jag lägger ner energi på att försöka ändra heller.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback