You better lose yourself in the music, the moment. You own it, you better never let it go. You only get one shot, do not miss your chance to blow.

imorgon är det ju måndag. och det slog mig att jag ska ju till sjukhuset för att ta en massa blodprover. jag avskyr verkligen blodprover. när jag var yngre tvingade jag dom att alltid ge mig bedövningssalva innan. efter alla miljoner tester förra året har jag dock börjat agera lite mer vuxet och klarar det alldeles utmärkt utan. men inte är det skoj direkt. oh well.

fredrik och alva var förbi en liten sväng i eftermiddags. dom hade varit i badhuset så det var en rätt trött alva som kom. vi fikade lite grann och sen kramades vi och myste mest innan dom knatade hem igen. jag önskar jag kunde dela på mig ibland. tänk så skönt att vara på flera ställen samtidigt, då skulle jag slippa missa så mycket i hennes uppväxt. i elliots uppväxt. i nya lilla knatten's (som kommer i april..) uppväxt.

annars har jag setat och gjort fransk manikyr i brist på annat, jag har även kokat teodor och låtit han lega en stund i lite alsolsprit. så nu är han ren. och fin.

Kommentarer
Emma säger:

Ja, att kunna vara på flera ställen samtidigt vore helt underbart. Visst, skype finns, msn finns men det är ju inte på riktigt trots allt!

2011-01-31 | 13:47:30
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback