Adimi kalbine yaz.

Med en grogg i handen så ligger jag utslagen, svettig och uttråkad på soffan. Lyssnar på Tarkan - Adimi kalbine yaz och Tess ligger på soffan bredvid. Vi är så sociala med varandra att vi ligger och skriver till varandra på facebook. Vem orkar prata lixom? Ha.

Vi skippade Nik & Jay igår, vart för sent så vi drog direkt till Picasso istället. Drack lite vin och for vidare till Bellman och Hollywood. Drack lite drinkar och dansade destå mer. Svettig var väl bara förnamnet? Nu räcker det med värme, nu vill jag ha höst. Man glömmer bort från år till år hur äckligt jävla varmt det egentligen är. Min kropp är inte gjord för den här tempraturen!

Fick ett väldigt bra besked idag. Jag har haft ett lyckorus hela dagen! Men kommer att hålla det hemligt i några veckor till.. Sen så. :)

Kommentarer
Emma säger:

Jag flyger till Istanbul, blir nog inget Trabzon på ett tag, hehe. Blir jo Norge 3 månader framöver så vi (jag) vill svettas!

2011-07-20 | 18:16:28
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback