Angelica nerde?

Igår kom Bettina tillbaka efter sin 2v semester i Finland. Hon åkte samtidigt som Angelica. Och hon är nu tillbaka, men vart är Angelica? Någon annan bor i hennes rum.. Det känns som att hon varit borta en hel evighet, men har bara gått 2 ynka veckor sen hon och Markus försvann.. Väldigt skumt..

Annars, värmen har verkligen slagit till nu. Svettas som en liten gris på flygplatsen. 42 grader i skuggan, jo jag tackar jag! Speciellt när det inte finns någon skugga där vi står. Inte undra man får solsting! Jag som är sämst på att dricka vatten också. Huvudvärk och huvudsnurr 24/7! Men försöker bättre mig på det.

På onsdag kanske det händer lite grejer, jag och Jennifer har lite planer och det ser faktiskt riktigt bra ut. Men på onsdag får vi se som sagt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, måste göra mig klar innan dags för flygplatsen igen.! Pusss kram.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback