For all we know we might not get tomorrow, so lets do it tonight. Again..

Schemat är klart, jag och tess börjar 15.30 imorgon. Hum, kanske dags att gå till makromarket och köpa lite chokladmjölk till minttu;n och så kör vi igen? Ska man spåra, så ska man väl ändå spåra? Sen är planen att hålla mig lugn fram tills att min andra halva kommer hit. Nåja, lugn och lugn. Men lite grann iaf.

Idag har jag legat i sängen, ätit sushi och kollat på gossip girl. Sesame maki roll, jag älskar dig. Och hemkörning kan ju vara bland det bästa dom har här i landet? Iaf en dag som denna.

Nu ska jag kamma till håret, och dra med jennifer till sali pazari. Vi ska shoppa lite grejer till lägenheten, dags att flytta nu! Lovely!


Kommentarer
Pia säger:

Wee :D Det tar ca 3 minutter for meg å gå til migros, så da bor vi jo veldig nærme hverandre! <3 Jeg håper at jeg får kommet om 12 dager men jeg er ikke sikker, I'll let you know :D Håper alt er bra med deg sota! <3

2011-07-21 | 23:27:49
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback