Sad day..

Nu har jag sagt hej da till bade markus och angelica. Kunde inte halla tarnarna borta nar angelica for.. Inte helt ok. Mitt fina hjarta. Hur ska jag klara mig utan henne? <3

Jag ska snart ha depature och sen turn, sa jag far hem igen och sover. Ratt gött mos. Sen imorgon har jag info/city med tess. Och jag ar inte nervös nu heller! Hihi. Det kommer ga asbra, jag kan ju det har!

Annars da, jo. White party pa mandag, S kommer pa onsdag och gamlemor kommer veckan efter. Langtar!

Svar till Janna;
Hej hopp! Det ar jattesvart att saga med tanke pa att om du köper ospec sa kan du hamna i Antalya, Side, Kemer eller Alanya.. Vill man vara saker pa att hamna i t ex Alanya kan man lagga till en extra slant för det nar man bokar.. Men annars sa ar det systemet som valjer ut vart gasterna hamnar. Vi kanske ses pa flygplatsen! Hoppas du far en trevlig resa!



Puss och kram hela dan, saknar er dar hemma.

Kommentarer
Pia säger:

Fannyyyyy!! Jeg fikk jo ikke mott deg :(:(

2011-07-06 | 21:36:37
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback