Tomorrow..

Kommer gamlemor hit igen. Och stannar i 2 hela veckor. Helt underbart. Dock har jag ju såklart nödtelefonen igen, men ska kolla om jag kan ta en extra ledig dag hennes andra vecka då istället. :)

Annars då? Det börjar bli sjukt jäkla varmt nu. Man smälter bort på flygplatsen.. Mindre kul. Och värre blir det väl. Igår var vi ute och busade. Först var vi förbi picasso och tog en födelsedagsdrink med lena, sen drog jag och sabina till facebook för en drink där med. Efter det vart det robin hood och latino. Träffade på korven också, har inte träffat han sen vi for hem i oktober förra året, så det var skoj!

Ikväll har jag depature och arrival, planet landar 04.55. Helt underbar tid på dygnet. ;) Nu ska jag göra lite mat och sedan dags att börja göra sig klar lite smått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback