All in all out.

Gud. Snälla, skjut mig. Jag är så sjukt förkyld att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Plus bakis. Men jag överlever!

Igår var det guidemiddag på damlatas, sen for vi vidare till cuba och james dean. Jävlar vilken kväll. Verkligen all in överallt. Hahah. Helrör, tequila, long island ice tea's och vin. Så det kan gå. Mesta var gratis, ändå lyckades jag göra av med massvis av pengar som jag egentligen inte har? Väldigt mysko det där.. Tess var ju inte direkt sämre hon heller. ;) Nu blir det iaf lugnt ett tag. Iaf tills måndag, då det är ett nytt dinnerparty.. ;)

Imorgon är det dags att hålla i första utflykten. Jag, ida, markus och angelika ska hålla Sapadere Canyon. Lite nervöst faktiskt. Men det ska bli riktigt kul. Hoppas på att jag inte är lika dyngförkyld imorgon bara.

Nej, hoppa in i duschan och göra sig lite snugg kanske.. Födelsedagsmiddag för finaste Ida vankas på picasso klockan 8. PUSSSSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback