Ben rehber!

Hej alla.! Det var längesen jag skrev nu, anledningen är väl mest att jag varit upptagen en del, och så är min dator trasig så nu stal jag Ida's. I fredags gjorde vi ju provet på morgonen, sen var det invigning för nya kontoret klockan 3 och sen cabare och avslutning kl 8. Fullt upp hela dagen! Men allt gick bra, jag klarade guideskolan och skrev idag kontrakt tills 30e november. :) Fick uniform idag också, var en riktigt häftig känsla att ha på sig den. Efteråt vart det fest, alla vart väldigt runda under fötterna och jag körde en favorit i repris och söp bort min nya skinnjacka. Haha. Nu är det ju iaf jämt mellan mig och malin på den fronten.

Annars har vi varit på benefit hunt och hotelljakt, knatat hela alanya runt i 7 - 8 timmar i 2 dagar. Ont i fötterna kan jag lova. Första dagen var det dessutom dåligt väder, så var något blöt när vi kom tillbaka hem. Jag har även varit ute på äventyr med veronica, vi började med middag på marina och sedan en drink på the doors. Finaste finaste the doors. Kärlek på det stället alltså. Sen gick vi genom robin hood och sen en sväng vidare till james dean. Träffade några människor jag inte sett på länge som jag inte väntat mig att se.. Bestämde oss för att gå hem innan 2. När vi sen var på vägen hem kom en viss människa och frågade om vi ville ha skjuts hem. Det ville vi och sen ändrade vi oss och for upp till terassen istället. Kom hem strax efter 4. Gött mos! 

Har även varit på stranden med tjejerna, riktigt härligt var det men väldans kallt i vattnet.

En liten uppdatering, kommer ner sen. Nu ska jag kila upp och kolla på supernatural med ida. Imorgon blir det båttur i manavgat, på torsdag far vi till side, antalya och belek. och på fredag är det visum ska fixas. :)

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback