Crocodile Kay.

Nu var det ett tag sedan jag skrev.. Vi var ju på turkish night i konakli, helt sjukt vad dom kunde dansa! Mycket trevligt var det. Sen har vi haft arrival och depature speach igår för hela klassen, idag hade vi välkomstmöte. Vi har även varit på transfer i fredags så vi sov kvar i Antalya. Hur soft som helst. Assköna sängar och riktiga täcken! Det är inte varje dag man får det inte, här får man bara dukar som Jocke säger. Vi har åkt på citytur och njutit av solen. Så sjukt gött. Vi har gjort en barnklubb som har Crocodile Kay som frontfigur. Jag älskart!

Nu ska vi snart förbereda vår cabare vi har på fredag. Kommer nog bli asnice! Jag slänger in lite bilder också. Min kamera fungerar nu, woohooo! Glad tjej.

                                                    Ida, Emma, Angelica & jag på terassen.



                                                                            jag på kontoret.


                                                                                 ida och jag.


                                                                                snö i denizli.


                                                                                pamukkale.


                                                                              schoolbreak.


                                                                                ida ve ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback