Goodbye's.

Nu har jag sagt hej då till alva, fredrikmia. Sen vidare till madde och fanny. Det var jobbigt. Väldigt jobbigt. Men ska jag vara ärlig hade jag förväntat mig att det skulle vara mycket värre. Kanske att jag börjar bli van? Kanske att jag inte riktigt förstått att jag inte ska åka hem snart igen utan jag ska vara där tills november? Tror snarare på senare alternativet. Just nu känner jag faktiskt inget alls. Ska jag åka imorgon? Hm.. Det kanske slår mig avdankad på flyget. Tur jag har ida där som håller mig i handen.

Kommentarer
Madelene säger:

Jag kommer ju ner en hel månad och hälsar på =)

2011-03-03 | 23:57:29
Ida säger:

And I dont let go ;)

2011-03-04 | 07:21:07
Bloggadress: http://idaeengelbrektsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback