Klöppning.

Idag har jag varit och klöppt mig. Så himla skönt att få bort allt det där slitna. Har inte klöppt mig sen december, så det behövdes. Luggen är tillbaka, och det är något kortare på längderna. Skulle vilja färga det också, men det går vänta ett tag till.. Nu är jag iaf snugg tills invigningsfesten och cabaren på fredag. Sen blir det utgång efteråt, vi har fri på lördag.! :)

Jag & Ida drog till Café Park en sväng efter jag var klar, strök under det viktigaste i guidemanualen och så ska vi läsa lite ikväll. Imorgon ska vi till Sapadere Canyon på utflykt. Asnice, tror det är riktigt fint där! Ska slänga upp lite bilder imorgon tror jag, glömde såklart min minneskortläsare upp på rummet och jag orkar inte fara upp..

Kommentarer
Emma säger:

Tack för att du tycker jag är fin :)



<3

2011-03-16 | 23:28:35
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Johanna säger:

Baby du måste uppdatera!:) Så nyfiken på allt!!! Det är en skam att vi inte pratade innan du åkte, vad är det med oss egentligen?! Jag får kanske pallra mig ner och hälsa på dig istället! Puss!

2011-03-22 | 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback