Live from Alanya

nu sitter jag här i lobbyn på kleopatra tower med ida. tänkte berätta lite om dom dagar som gått..

Jag hann med tåget i fredags, mötte upp ida på centralen och for hem till hennes syster på östermalm. dumpade väskorna och gick ner till kungshallarna och åt thai. köpte det sista på h&m och sen for vi tillbaka till ida's syster och däckade av i sängen. runt 6snåret drog vi oss upp, gjorde oss klara och for till elliz i bagarmossen där även nathalie och nadja gjorde oss sällskap. jag och ida fick en varsin hejdå present av elliz - en påse innehållande 2 st dippmix, 2 värmeljus, en resorb, en cvitaminbrus och en kondom. HAHAHA. så vi var redo både dagen före och efter. sötan! efter lite vin och så dror vi till ojojoj på söder, dit även sophia och eirin kom. hade hur kul som helst, verkligen världens bästa sista kväll i sverige. efter krogen stängde for vi hem till elliz igen, efterfestade lite grann och sen vid halv 6 tog vi taxi till östermalm, hämtade väskorna och kastade oss till centralen. for med arlanda express till arlanda, träffade upp dom andra guiderna och gav oss iväg. mina väskor landade på 33kg, så slapp övervikten! kom fram, fick stå en halvtimme i passkön, fick säkert så ännu längre och vänta på väskorna. ut till bussen där vi hade jennifer som guide och ankom till alanya vid 6 tiden på kvällen. fick ett eget rum på kleopatra tower, men ida sover hos mig endå. tråkigt att vara själv.. välkomst middag på facebook och sedan drog vi till levent en sväng, drack lite vin och rullade till robin hood. drack vodkabull, dansade, träffade massa roliga människor och ja, bara hade det så jävla bra. drog vidare till james dean för att hänga där en sväng också. gick tillbaka till levent efteråt och fick skjuts hem. deckade av rätt så fort i sängen..

idag gick vi till kontoret och kollade in det vid halv 12, sen drog vi med jennifer på lunch på picasso. tillbaka till kontoret efter det, vi skulle på välkomstmöte kl 2. efter mötet så drog vi tillbaka till kontoret, fick flygtider att lämna på ett hotell. jag och emma fick kleopatra, så knatade dit och fixade det.

nu sitter jag som sagt i lobbyn, ska möta tjejerna på picasso kl 8 för lite middag och catch up. imorgon är första riktiga skoldagen, kl 9 ska vi vara på plats. så sjukt spännande! alla verkar hur söta som helst, kommer bli asbra det här!

puss kram hela dan!

Kommentarer
Emma säger:

Du låter glad. Det är fint att du låter glad :)

2011-03-06 | 18:49:28
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
Sofiya säger:

Tack för i fredags, så jävla kul min lilla gullis :D <3

2011-03-08 | 13:21:07
Bloggadress: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback