Pamukkale.

Det vart pamukkale. 03.45 ringde klockan, inte helt ok. Jag var så sjukt trött. Men vi kom iväg iaf. Efter Antalya började det snöa, och det vart bara mer och mer tills det var flera decimeter snö på marken och busschauffören fick sätta på snökedjor på däcken och köra i 20 km / h. Haha. Det var så frukantsvärt kallt i Denizli, så man kunde inte riktigt koncentrera sig på vad som sas. Inte gick det att anteckna heller, fingrarna gick inte att böja och papperen blev böta. Så det kan gå. Väldigt synd, jag gillar pamukkale, hierapolis och necropolis. Jättefint är det där, så jag ser fram emot nästa gång vi far dit!

Vi kom tillbaka till Alanya strax efter midnatt och jag & ida deckade av så fort vi kom hem. Var längesen jag var så trött.! Upp kl 8 och kila till skolan där vi gick igenom massa saker, hade säljövning osv. Vad nervös jag var! Men det gick bra, fick feedbacken att jag var glad, positiv och ett bra kroppsspråk men att jag pratade för fort. Vilket jag vet om, är inte första gången jag hör det. Men jag ska jobba på det, så blir det nog bra till slut. :)

Nu sitter vi på Kippis och skriver en liten uppsats. Sen om en timme ska vi tillbaka till kontoret och åka iväg med Jennifer på Turkish night i konakli. Det ska bli kul! Har varit där förut, men det var många år sen så..

Jag ska försöka med bilder nästa gång jag kommer åt internet, det strular så mycket på hotellet så det går inte att fixa. Men förhoppningsvis funkar det snart!

Puss då.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback