the day.

efter lunchen (som bestod av makaroner och falukorv, kärlek!) busade jag och alva. vi bakade gröna maränger och smaskade på dem tillsammans med vaniljglass och kolasås. vi hoppade jämfota runt hela lägenheten, gjorde en koja under deras rumsbord där vi gömde oss, klädde på fredrik ett huckle och mina smycken, ritade, kramades, skrattade. sen avslutade vi dagen ute i parken. kallt som fan hade det blitt, jag som tyckte det var relativt varmt tidigare idag. tji fick jag som hade tagit ut segern i förskott och drog på mig skinnjackan. efter jag gick hem har jag packat och donat, nu håller jag på och tvättar också. sen ska bara det rullas ihop och ner i väskan.

imorgon är det lunch med ullis kl 1. jag ska till bokhandeln och köpa pennor och andra skolsaker. sen vidare till willys och handla lite saker där. sen är det dags att säga hej då till brorsan, mia & alva. alva sa idag att hon blir ledsen när jag åker. men jag kommer ju tillbaka, så hon väntar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback