Leeeeedig!

Idag är jag ledig. Gött mos. Förutom att det spöregnar. Och åskar. Och blixtrar. Kan ju aldrig vara fint väder när jag är ledig. Men men, snart klagar man väl på att det aldrig kommer något regn istället. :]

Igår var en hektisk dag på jobbet, riktigt roligt var det! Jag älskart! Många bollar i luften och stressen är bästan. Sålde många utflykter och tjötade med en massa trevliga gäster. Tiden bara flög iväg! Sen hade vi möte på jobbet, och efter det for vi hem, gjorde oss lite snygga och drack lite champagne nere hos Samantha innan vi for till James Dean. Som vanligt när man minst anar det så kommer det spöken från det förflutna när man minst anar det. Efterfest vart det också, och man var ju något sliten när man vaknade imorse. Men hade riktigt skoj!

Bettina har sagt att i flera dagar nu att jag strålar, att jag har ett bra glow över mig. Känns kul att höra, jag känner mig lycklig, glad. Nöjd helt enkelt.

Nu väntar starbucks! Pusssss!

Kommentarer
Johanna säger:

Blir så glad när jag läser dina inlägg vännen, så kul att allt går så bra där nere! Det passar dig att stråla:) Puss!

2011-05-13 | 08:11:44
Pia säger:

Jeg vil ha updateeee <3

2011-05-24 | 22:53:17
Bloggadress: http://pialiv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback