We are what we don't see.

Idag var en nice dag. Solen sken, jag hade shorts på mig i försök om att få lite bruna ben. Lyckades väl kanske inte sådär jättebra, men skam den som ger sig.! På torsdag är jag & angelica lediga och det lovas sol och 20 grader, så det är the beach som gäller för oss. Jag hade söta gäster på hotellen och vi satt på stranden och åt lunch. Det var faktiskt riktigt gött. Sedan gick jag, lena & vero vidare till bk, köpte en glass som vi smaskade på i solen och sedan gick vi till turkcell. Och inga konstigheter alls där! Fick ett nytt simkort direkt och nu funkar det som vanligt igen.! Alla nummer är dock borta, men men. Jag har iaf kvar alla mina gratis sms och mina samtals timmar.! :)

Imorgon har jag hotellbesök på morgonen och sedan på kvällen så ska vi fara på Fire of Anatolia. Ska bli riktigt nice faktiskt, har velat gå på den showen hur länge som helst.! Så blir riktigt gött att vi alla far dit.! :)

Nu ska jag kila hem till Pia en sväng, puss kram hela dan!

Kommentarer
Emma säger:

Det verkar som om du har det bra, vilket var på tide!

2011-05-02 | 21:07:00
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback