13:19, elvatolv.

Lördag, och ledig. Låg och drog mig extra länge idag, tills jag insåg att det är lördag och här i sverige så är det systembolaget som gäller om man vill ha tag på alkohol, som i sitt fall stänger tidigare på lördagar. Så kastade mig upp, gjorde mig klar litegranna och nu sitter jag och väntar på att Tom också ska bli klar, så vi kan mötas upp i stan. Kan hända att det blir lite galejj ikväll, så lika bra att förbereda sig. Om inte annat kan man ju alltid spara vinflaskan till ett senare tillfälle! :)


Kommentarer
Elin säger:

Haha okej då kanske läraren har snott bilden därifrån, vem vet=)



Jo tack bara bra här också=)

2011-11-12 | 18:39:16
Bloggadress: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback