Cheers to the freakin weekend!

Sitter och tjötar med finaste Lena på msn. Hon sitter med datorn på Picasso. Jag vill faktiskt också. Tjöta massa skit, dricka baileyscoffee och äta popcorn. Men det är väl minst lika kul att ligga hemma i mammas säng, med datorn i knät och dricka cola..

Imorgon ska jag iaf träffa Marina, så då har jag något att pyssla med. Tvätta skulle jag också behöva göra, så jag slipper ha en massa smutsiga grejor med mig när jag far på tisdag. Sen har jag ju inte så mycket mer att göra, ni ser vad jag fyller mina dagar med mycket roligt? Haha. Nej då, truth be told så har jag inte sån stor lust att göra något annat heller. Inte än iaf..

                                                               Jag, Lena och Theres på kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback