Friiiiiday.

Fredag. Efter cirkus 2 timmars sömn var det dags att fara till jobbet. Har mest vars som en zombie efter lunch, men det gick det med.! Nu är jag iaf ledig, fram tills nästa fredag. Då blir det hela helgen också. Men det är bra, att jobba helg är ju en bra grej.

Igår när jag kom hem höll Rebecca på att baka lussebullar. Så det vars lussebullar & vaniljte till kvällsfika i samband med ett avsnitt Bones. Mycket, mycket trevligt. Sånt uppskattas. ;) Så hade hon julpyntat och tänt ljus också, myspys.!

Jag ligger i soffan och degar, Rebecca står i köket och lagar mat. Jag är hungrig, så jag hoppas det är klart snart. Hittade förresten på en gammal video från en karaokekväll i mars, håller på att tanka upp den på youtube nu för det vill sig inte riktigt på facebook. Hur kul video som helst, skrattade riktigt gött för mig själv på tåget när jag fann den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback