Röd skjorta och pannkaksjärn!

I 3 dagar nu har jag jobbat i tshirt, vilket jag tycker är väldans skönt. Man hinner med så mycket mer på dagarna för kunderna lägger inte märke till dig på samma sätt. Men idag var det slut på det, och den röda skjortan for på! Jag fick lite repetition på infon, och sen höll jag & malin på att byta ut en massa etiketter hela dagen. Tiden sa bara poff och sen fick man gå hem. Imorgon är det jobb igen, sen är jag ledig på torsdag. Riktigt skönt, jag älskar att vara ledig veckodagar. :)

Jag och Lena kom på för några veckor sen att vi skulle göra pannkakor, och det gick ju sådär bra med en turkisk stekpanna och en tjock stekspade. Så det vars ju planer på att köpa en ny stekspade och stekpanna tills nästa säsong så vi kunde göra mer pannkakor. MEN, vet ni vad vi har fått in på Jula? Ett PANNKAKSJÄRN! Hur coolt är inte det? Så det har jag spanat in idag, riktigt tjusigt är det. Ett sånt ska inskaffas innan säsongen startar igen. Kommer bli en jävla massa pannkakor i sommar, mjihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback