Stockholm i mitt hjärta.

Jag älskar stockholm. Vet inte hur många gånger jag kom på mig själv, sitta där på t-banan el. bussen och flina som ett fån av lycka för mig själv. Måste ju sett sådär normalt ut för mina medpassagerare. Men banane, helt enkelt.

Och jobbmötet. Ja, det gjorde mig kanske inte sådär oerhört mycket klokare än att jag ska vara på plats 07.00 på onsdag för mitt första pass. Så får jag förhoppningsvis ett färdigt schema då. Kan vara skönt. Men å andra sidan, har jag kört på i 7 månader nu och bara fått en veckas jobb i taget, så ska jag nog klara det här hemma med. Och i början av säsongen fick ju vi schema 2 gånger i veckan, helt galet. Men det känns skönt, och träffade några gamla arbetskamrater också som jag tjötade ett bra tag med. Dom var lika glada som jag över att jag var tillbaka.  Riktigt söta människor, och det kommer bli så jävla bra det här. Jag är taggad till tusen, jag skulle kunna börja jobba redan imorgon. Får se hur mycket som sitter kvar i skallen, var ju ändå 1½ år sedan jag slutade på jula. Men det kommer nog tillbaka rätt fort, jag kan ju det där!

Sen har jag varit och myst med Nathalie, ätit lunch med Tom och hälsat på i kurvan också. Har så himla mycket fina människor i huvudstaden så jag får ångest över att jag inte hinner träffa alla. Men nästa vecka, då är det dags att fara hem till creme de la creme, nämligen rebecca the hutt. Svullokväll står på schemat, jag hoppas på våfflor, glass och mängder av glas med te!

                      min och rebecca's senaste svullokväll, inte konstigt man är tjock!


Kommentarer
camilla säger:

men precis, har du jätterätt i! ;D

2011-11-02 | 22:59:00
Bloggadress: http://lundsteeg.blogg.se/
- ● Rebecca ● - säger:

Som jag LÄNGTAR!

2011-11-02 | 23:18:57
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback