Sunday night!

Jag hookade ju upp med Tom igår på stan, gick på bolaget och sen satte vi oss och fikade lite grann. Snackade en väldans massa skit och hade det riktigt trevligt. Världens finaste Tom! Nästa vecka är jag hembjuden till honom på middag och några avsnitt av Rederiet.

Jag for hem, gjorde mig iordning och hoppade senare på bussen mot Vårberg där Sophia mötte upp mig och vi knatade hem till Jessica. En hel del tjötande, musik och en flaska vin senare så satte vi kursen mot Medborgarplatsen och Högberg's. Hinner dock inte mer än upp från tunnelbanan innan Sophia ligger på backen. Jag och Jessica skrattar så vi vet inte vars vi ska ta vägen och en äldre engelsk man får hjälpa Sophia upp, mahah. Kommer till Högberg's där det var fullt så vi fick inte komma in, så vi knatade vidare mot Malmen istället där vi hookade med Mr. New York och en annan snubbe. Drack lite vin och fortsatte sedan vidare mot Ojojoj där vi stannade kvar tills dom stängde. Sedan vars det nattmat och nattbuss hem till Sophia, där vi låg en bra stund och diskuterade livet innan vi däckade av. Sådär bra diskutioner som man bara kan få 4 på morgonen efter en utekväll!

Idag har vi mestadels legat hemma hos Sophia, kollat på 2½ män och varit rätt så halvdöda. Kom hem strax före 6 ikväll och sedan dess har det inte hänt så mycket. Lagat mat och duschat. Pratat med älskade Sabina en timme i telefonen, hon kom hem till svealand igårkväll nämligen. Skönt att höra hennes röst igen, har saknat henne massor!

Nu ska jag iaf slå på ett avsnitt av Supernatural, och sedan ska jag sova. Klockan ringer halv 5 imorgon, wohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback