Workin'gal.

Idag var första dagen på jobbet. Gick jättebra, och jag fick en hel del tider framöver. Me like! Dock så har jag så jävulskt ont i fötterna, jobbarskorna är inte att leka med. Hua. Tack gud så beställde Josefin in dom nya skorna till mig, dom är mycket mjukare och mer "fotvänliga" än den gamla modellen. Hoppas på att dom kommer så fort som möjligt. Inte lätt när man har så små fötter att skor måste specialbeställas. Trött som en gris också, lite smått drygt att börja 7 på morgonen nu innan man kommer in i det. Annars gillar jag att köra morgonpass, får så mycket bättre dygnsrytm av det! Imorgon blir det 7 - 16 igen, likaså måndag, tisdag, onsdag och fredag nästa vecka.! :)

Nej mina kära små troll, nu ska jag faktiskt ta mig en dusch och sen ska jag kika lite på 90210. Blir då tidig kväll ikväll..

Och ni höll väl en tyst minut kl 09:05 imorses för allas våran mustafa kemal atatürk..?

Kommentarer
Elin säger:

Hehe vilken bok=)? Jag hittade min bild på min Turkiska för nybörjare-kurs på nätet:P



Hoppas allt är bra med dig=)

2011-11-11 | 22:27:28
Bloggadress: http://m8nsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback