Daylight comes and we dont want to go home..

Det har hänt en del sen sist. Emelie har kommit hit. Sån oerhört skön känsla att träffa henne igen, att prata med henne om allt möjligt och helt enkelt att bara ha henne nära. Så fick jag en liten gottipåse när hon kom också; flera påsar godis, 2 burkar fiskbullar, 6 påsar tacokrydda och lite annat smått. :) Sötnöt! Min finaste sambo Jennifer har hunnit vara hemma i sverige på en veckas semester också, men idag kom hon tillbaka. Riktigt skönt, jag är inte riktigt gjord för att vara själv hemma.. Fick mig lite godis av henne med, hihi.

Har hunnit med en hel del galna utekvällar, till och med härjat loss på summer garden 2 gånger inom loppet av en vecka. Tjötade lite turkiska med grabbsen och då kom såklart baba türk till liv igen, för det kan ju verkligen inte vara så att man kan ha lärt sig ett och ett annat ord på turkiska om man inte har en pappa som är turkisk. Ha, lättlurade jävlar. Snacka om att hjulet snurrar man att hamstern är död.

Det har slagit oss allihopa att snart är det över, jag fick extrem ångest när sabina fick hemresedatum. Vars nästan lite tårögd. Det är inte ok. Vars har det här året tagit vägen? Har även pratat väldigt länge med mamma ikväll, om hur jag ska göra med allting. Och imorgon ska jag be om en flygbiljett hem jag med. Det känns faktiskt helt ok efter allt som snurrat runt i mitt huvud, jag vill vara med min familj nu när dom behöver mig och det är faktiskt inte längre hit igen än vad det är hem, så det går alltid att fara tillbaka.

Kommentarer
malin säger:

nej jag vet att vi aldrig kommer att bli nöjda. och aldrig någonsin veta vad vi vill. det är ju då det är en jävla tur att vi har varandra! saknar ihjäl mig <3

2011-10-07 | 08:48:21
Bloggadress: http://jr.minkers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback