Go shorty, it's your birthday!

Igår fyllde Jennifer år, och idag fyller Erja år. Så vad hände? Jo, det vars födelsedagsfest på Maren Beach Club. Med karaoke. Finaste Deturfamiljen är uppe på scenen och sjunger till Deturlåten 2011, The Journey - Dont stop believing. Jag ville stanna upp tiden och fastna i dom där minutrarna, krama om dom allihopa och jag är så oerhört tacksam att jag har dessa fina, underbara, otroliga människor i mitt liv. Jag kommer gråta en hel del när jag säger hej då om 2 veckor, biljetten bokades igår. 28e oktober 07.00 sätts kursen mot Sverige och Borlänge flygplats. 

För någon dag sen var vi ut en sväng, och jag hade en konstig känsla i hela kroppen att jag borde stanna hemma. Och det borde jag ha gjort, jag hann inte mer än in på robin hood innan jag går rakt in i herr x. Hjärtat stannade och jag dog på platsen jag stod på. Jag behöver komma hem till sverige en sväng, jag behöver ha distans till allt som har hänt under det här året. Jag behöver ha Malins tankar och ideer, hennes närvaro.

Nu är det färdigrabblat, jag ska påbörja städningen på mitt rum. Första tvättmaskinen är i full gång, har väl en sådär 3 - 4 stycken kvar efter det? Men idag skiner solen, för första gången på nästan en vecka, så tvätten torkar fort iaf. Är så mycket man ska hinna med när man är ledig, suck. Sen måste jag ju beta av alla serier också.. Heippa!

Kommentarer
malin säger:

och jag behöver dig <3 jag längtar ihjäl mig.. men snaaaart :D

2011-10-13 | 14:31:53
Bloggadress: http://jr.minkers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback