Näst sista helgen..

Fredag. Vilket betyder ny transferhelg. Klockan 23.15 ska jag bege mig av mot flygplatsen och hämta hem skellefteå som landar 01.50. Underbar tid att landa på, inte sant? Är säkerligen hemma i sängen igen vid halv 6 - 6 på morgonen om allt går som det ska. Jag längtar tills det att man kan njuta av att det är helg, och ha den där söndagsångesten för man vet att på måndagen börjar man jobba igen. Inte som nu, när man längtar tills dess att det blir måndag och transferhelgen är över. Helt tvärtom härnere.. Men om 2 veckor så tar jag en riktig helg, jag ska ligga hemma hos mamma och njuta av att vara är ledig fredag, lördag & söndag. Sen kommer jag vara rastlös på måndagen igen och vilja fara tillbaka. Same old story everytime.

Nu ska jag iaf börja göra mig klar lite grann, lite mat vore en idé att få i magen också. Trevlig helg!

                                                            Camilla och jag på kalaset i onsdags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback