Hem till sverige?

För en liten stund sedan fick jag ett sms från kontoret där dom vill att vi senast imorgon ska skriva upp hur länge vårat visum håller, så dom kan boka hemresebiljett till oss. Skulle ju ljuga om jag sa att det var ok. Genast fick jag en tung känsla i magen att säsongen faktiskt snart är slut. Idag är det exakt 2 månader tills vårat sista plan hem till sverige lyfter. Mycket möjligt att jag far hem tidigare än så också, om det blir som tänkt. Men paniken infinner sig, jag vill ju faktiskt egentligen inte hem till sverige. Det är här jag ska vara, i min och jennifer's lägenhet på damlatas. Jag avskyr vintern i sverige och älskar den här i turkiet. Och nu är det tänkt att jag ska fara hem till snödrivor och minusgrader.? Jag vet att det bara är några månader jag kommer att befinna mig i sverige, men just nu känns det som att jag kommer vara där i en evighet.
 
                                                                            Jag i Alanya, januari 2o1o.


Kommentarer
Emma säger:

Åk inte?



Jo, tack vare C går det ihop här. Jag stressar på nya jobbet som är fullt av mycket att göra, idioter som jobbar där som dessutom är lata (och fräcka) men det går... det går. :)

2011-09-26 | 23:44:17
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com
mikaela ottosson säger:

snart kommer du heeeem=)då blir jag glad=)saknar dig hjärtat<3

2011-09-29 | 15:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback