Let it rain over me..

Ryktet stämde, och det vars regn. Och en väldans massa av det också. Vaknade vid 5 tiden imorse av världens åskbrumlingar och blixtrar. Sen kom regnet. Och haglet. Äntligen, som jag väntat! Tack och lov så hann det bli uppehåll tills att jag hade hotellbesök och när jag klev av bussen här utanför så började regnet igen. Och så har det hållit i sig. Hur mysigt som helst, jag har legat i sängen och bara lyssnat på smattret mot rutan. Nu ska jag dock trotsa regnet och gå ut en sväng till migros. Kylskåpet börjar eka tomt, så kan behövas fyllas på lite grann. Magen kurrar också en del, tror minsann att schnitzel, ris och bearniesås står på menyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback