True blood lunchbreak!

Idag har jag haft hamam, och så skulle jag ha haft infomöte men var för lite gäster så jag behövde inte. Var in på kontoret en sväng och sedan tog jag med mig Sabina hem, gjorde lunch och satte oss i sängen och kikade lite på true blood. Alltså, jag dör. Ge mig Alexander. Mumma. 7 avsnitt kvar på säsongen, vi funderar på att köra en overnighter imorgon och se alla. Både jag & sabina är ledig på onsdag, så det skulle funka..

Jag har loggat in på min mail massor idag, väntar hysteriskt på ett mail. Skulle få besked i veckan, så med my luck får jag det väl på fredag eftermiddag..

På med ac;n, hälla upp ett glas aprikosjuice och slå på ett avsnitt av antm.! Heippa.!

                                                                                       Sabina och jag.! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback