Was she really here, or was it just a dream?

Malin har farit hem. 11 imorses gick hennes buss. Inte ok. Inte någonstans. Dom har 2 veckor har varit bland dom bästa på hela säsongen, och jag känner mig fullständigt halv nu när hon inte är här. Min andra halva, den finaste människan som finns.

Idag dog elen. Första tanken var strömavbrott. Men efter några timmar när den fortfarande inte kommit tillbaka så gick jag ner till elskåpet och ser att dom har varit här och stängt av våran el. Lyckat. Efter lite samtal, besök hos våran alltiallo-farbror och en bilfärd till Ptt så var det fixas. Dom som har bott här innan har inte betalat, och nu drog dom då elen för oss. Men nu är den tillbaka och tacka fan för det! Jag dog nästan utan ac;n. Tvättmaskinen kolade lite den med iförrgår, men nu ska pillade jag lite med en pincett och så gick den igång. Tvättat alla sängkläder och alla kläder, så väntar jag bara på att det ska torka så jag kan bädda. Har även storstädat rummet och möblerat om. Laga lite mat, diska och städa badrummet och sedan är jag nöjd för dagen. Ibland önskar jag att jag hade mer än en ledig dag i veckan, man hinner inte alls med allt som man vill..

Det har börjat planeras lite för vintern också, det är cirkus 2 månader kvar tills att sista flyget avgår från Antalyas flygplats och det har varit delade meningar på om jag ska fara med det hem, eller inte. Men idag fick jag ett bra besked (eller ja, själva slutgiltliga beskedet kommer nästa vecka men det lät väldigt bra än så länge..) så jag kommer säkerligen sitta på det planet hem.


Kommentarer
Falin säger:

DU är världens bästa människa och jag saknar dig så det gör ont <3

2011-09-15 | 21:43:59
Bloggadress: http://jr.minkers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback