Avesta - Last call

Nu sitter jag på tågstationen. Tåget är försenat. Just my luck. Känns som att förseningar förföljer mig vars jag än tar vägen. Jag hade gärna stannat några dagar till, att jag var liten igen och hade jullov och var ledig i 3 veckor. Men, verkligheten är annan. Imorgon är det jobb igen. Fredag. Lördag. Söndag. Måndag. Sen är jag ledig. Och tillbaka hos mamma i Avesta. :)

Den 3e har jag blivit kallad till intervju. Till en dröm. Men, jag känner att det är lite olägligt just nu. Får jag jobbet, kan jag inte tacka nej. Så, tanken är nog att tacka nej till intervjun. Eller gå dit och berätta vad som jag har planerat den här säsongen. Eller ringa och säga det. Eller bara köra på. Ja, ni hör ju. Det här med att bestämma sig..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback