Stockholm - Och i Turkiet finns det..? Kineser?

Camilla om Stockholm - Alla dessa åsikter;
Samma sak med kommentaren: "men usch det är ju turkar där???" MEN VA ÄR DET TURKAR I TURKIET??? Idiotiska människor, lyssna inte på dom! ;)
 
- Haha, den glömde jag! Såklart att det är usch på att det är turkar i Turkiet. Jag har faktiskt fått klagomål från gäster som tycker att vi borde informerat bättre att det skulle vara "så mycket turkar överallt, speciellt på hotellet och bland hotellpersonalen". Ja, lilla Sherlock Holmes. Go figur lixom!
 
 

Kommentarer
Elin säger:

Hahahah nej du skojar? Jag tror jag dör vilken idiotkommentar=)

2012-12-31 | 12:14:01
Bloggadress: http://m8nsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback