Stockholm - 8e december

Klockan är efter midnatt, och det är officellt lördag. Lördag den 8e december, då det vankas julbord med jobbet. Imorgon kväll, kl 19:00 ska vi infinna oss på BallBreaker Kungsholmen för julbord och sedan är det dags för bowling. Jag suger på att bowla, but hey. Efter lite vin är jag säkerligen asbra på det! :)

Idag fick jag svar på min önskan om destination nästa år och inbjudan till jobb. Startdatum kommer lite längre fram, och hoppas på att alla papper kommer snart så jag kan ta mig till ambassaden och fixa med arbetstillstånd. Kan vara bra att få det i tid, ifall det skulle vilja krångla lite som den här säsongen. ;)

Nu är det dags att lägga sig och sova, borde försöka ta mig tidigare till jobbet imorgon så jag hinner springa förbi gina tricot och h&m för att kika på lite träningskläder..

Najtyy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback