10e januari 2012

Snart har halva januari gått. Jag vet inte riktigt vars tiden tar vägen. Hinner inte riktigt med känner jag.. Cirkus 6 veckor kvar tills det är dags att packa väskan och fara nedåt igen. Lämna Sverige för x antal månader. Det känns konstigt, jag kom väl nyss hem? Jag har en del jag skulle vilja hinna med innan. Människor jag vill träffa innan. Dumt nog så bor alla dom människorna på olika platser i Sverige, Norge och England. Så frågan är hur man ska hinna med allt. Med tanke på att ekonomin inte är den bästa fram tills 25e den här månaden, så känns det lite panikartat. Men det blir nog bra tillslut ändå. En kryssning är iaf bokad, 4e februari är det dags att hoppa på Cinderella och göra Östersjön. Har vars på en kryssning sen jag fyllde 18, och då fick jag 40 graders feber och stupade i säng vid 10. Så jag är rätt så taggad för den här.! :)


Kommentarer
Becca säger:

Tack snälla <3

2012-01-10 | 18:40:13
Bloggadress: http://frokenfurunas.se
Madelene säger:

Kom och hälsa på mig. kostar inte många kronor. =) saknar dig.

2012-01-10 | 23:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback