19e januari 2012

Mötte upp Gabriella och Tove vid centralen kl 10. Knatade iväg till skatteverket för hämtning av personbevis, vidare till Å City för fototagning och uppmötande av Sabina, till Deturkontoret för att få papper utskriva och uppmötande av Jennifer. Passade även på att ta nya sommarkatalogen med oss när vi knatade där ifrån. Hoppade på bussen och sedan mot Ambassaden. Fyllde i papper, väntade lite, lämnade papper och pass, väntade lite till, lämnade pengar och sedan var det klart. Hoppade på bussen igen och for till Mongolian barbeque för lunch. Åt så vi nästan gick sönder.. Men god mat var det! Svängde in en sväng på John Chris efteråt och drack en kopp rabarbergräddte innan jag gick mot centralen och mötte mamma, Frida och Elliot. Myste lite grann innan jag följde med mamma och Elliot till tåget som skulle ta dom hem till Avesta. Mötte sedan återigen upp Sabina, tog oss till Chill på medis för lite after work. Två cider och en väldans massa prat senare skiljdes vi åt och jag for hem. Fram tills idag har jag faktiskt varit väldigt nöjd med att vara här i Sverige. En period funderade jag faktiskt på om jag ens skulle fara ner igen. Men nu, nu skulle jag lätt kunna packa väskan och fara imorgon.. Alanyakänslan känns i hela kroppen. 43 dagar kvar.!

Imorgon är det fredag. After wirk med Relinn. Bästa! Ev. kommer Elisabeth också och joinar oss. :) Och sen är det lördag. Jag har fortfarande inte bestämt vad jag ska göra då, men det blir nog lite bus iaf!

Nej, sömnläge nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback