Marmaris - 14e juli 2012

Lördag. Igar sa drog jag en svang till barstreet, narmare bestamt backstreet. Det var Coronas Internationell DJ Contest och en DJ fran Alanya var dar och spelade, sa jag knatade dit och hangde lite. Och en an gang sa blir jag sa irriterad av att ga dar. Alla manniskor gar i slow motion och breder ut sig över hela den smala gatan. Gaaah. Den som sager att Marmaris ar sa mycket battre an Alanya, har tydligen aldrig varit i Alanya. Det kom jag och Jennika fram till igar. Men men, det var vartfall mycket trevligt att se lite bekanta ansikten igen. :)

Jag sitter och glor maniskt pa internet efter bra flygbiljetter till sverige. Men icke. Förstar inte att det ska vara sa jakla dyrt. Kan det inte bara dyka upp en biljett för nagra hundra sa jag kan börja min nedrakning ordentligt..?

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Har iof varit i Alanya två gånger o tycker iallafall Marmaris e bättre än Alanya :)

2012-07-14 | 11:13:52
Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
sassa säger:

Hitta din blogg..tyckte jag sett dig förrut du var nere m vivvi 2004 va?? En fråga kul och jobba som reseledare alltid varit nyfiken på det men aldrig gjort slag i saken

2012-07-27 | 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback