Marmaris - 1a juli 2012

Och inte vilken söndag som helst. Min finaste Hanne fyller år idag, och det smärtar en del att jag inte är hemma på hennes födelsedag och firar den med henne. Men, idag har jag varit här i 3 veckor vilket innebär att det är 4 veckor kvar. Then im coming home! Och då kan vi kalasa sådär bra i efterhand. :)

Annars så spenderade jag gårdagen med att kräkas och må illa. Idag är det bättre och jag har lyckats få i mig två rostade brödskivor. Alltid något. :) Nu ska jag dra mig in i duschen, och sen kika på senaste avsnittet av True Blood.


Kommentarer
Emma säger:

Ärligt - är true blood lika bra som VD? Funkar det tills oktober?

2012-07-01 | 22:13:53
Bloggadress: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback