Stockholm - 27e november

Regnet öser ner utanför och jag var mer än blöt när jag kom hem. Skulle hämta Melvin på dagis och möta Rebos i centrum - gick sådär. Återigen gick jag vilse, som alltid när jag ska hämta honom, och efter 10 minuter rundvandring i den där labyrinten insåg jag min begränsning och fick ringa Rebos så hon fick förklara. :] Kom iaf till slut fram till Ica där vi handlade lite, och knatade sedan in på Puls & Träning (tror jag det hette..?) Ett nytt gym som öppnat precis vid T-banan så jag vars medlem där. Har friskvårdskuponger kvar som jag fick i våras av jobbet, så lämnade fram och dom slapp betala första månaden. Så nu finns väl egentligen ingen ursäkt? Betalade ingenting och jag går förbi det varje dag..

Annars så är det change of plans. Jag skrev att jag hade plan A, B och C redo. Men jag trodde väl aldrig att det skulle bli en helvändning sista veckan. Och jag hade tänkt att jag skulle ta tag i det efter nyår, men nu när jag tänkt efter så är det ju egentligen inte så mycket att fundera på? Jag kör bara, medan jag har chansen!

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen, och sen dra på mig min one piece och spendera kvällen framför lite serier..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback