Stockholm - 28e november

Idag är det 3 dagar kvar tills att det är dags för julkalendern. Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst. Jag fullkomligt älskar Mysteriet på Greveholm, världens bästa julkalender - ever! Och är helt övertaggad på den nya som kommer nu. Klockan 6 på lördag morgon, jajjamän!! Min sambo är dock inte lika taggad, utan mer lite hatisk mot mig att jag ska tvinga upp henne strax före 6 på morgonen en lördag, haha. Vi kom ju sedan fram till att hon inte ens har sett MpG - överhuvudtaget! Hör på den lixom. Så, som den bra sambon jag är, så började vi beta av avsnitt igår. Hon måste se alla 24a avsnitten innan lördag. Nu är det dags igen, vaniljte't är klart och vi ligger i soffan. Dags för Greveholm!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback