Alanya - 31a oktober 2012

Sista oktober idag. Att november står för dörren är väldigt ofattbart när man ser termometern på 26 grader. Men jag klagar absolut inte, om 17 dagar är det jag som far hem och har snö, kyla, vinter. Det är med blandade känslor som jag far hem. Jag vill hem till mamma men jag vill vara här. Jag vill inte ha vinter, jag vill ha värme. Samtidigt längtar jag så mycket till Stockholm, till Rebecca, Nathalie, Jenny. 
 
Jag sitter ute på balkongen, med datorn i knät och en kopp vaniljte framför mig. Har utsikt över hela borgen som lyser upp så fint på kvällen. Det är en magisk känsla, det är det. Och den infinner sig lika mycket varje gång. Att lämna det bakom sig kommer bli svårt..

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

Och jag längtar efter dig! <3

2012-10-31 | 23:54:31
Bloggadress: http://nattstad.se/Rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback