Marmaris - Crazy Daisy

I år ska vi jobba med Crazy Daisy på Barstreet, och ikväll är det öppning. Så 23.45 skulle vi alla samlas och fara dit för att gå på invigningen. För 5 minuter sen ringer min chef och säger att dom inte är redo att öppna, så invigningen är flyttad till imorgon. Om dom blir klara tills dess vill säga. Haha, alltså. Vad säger man? Underbara Turkiet. :) Mig gör det dock absolut ingenting, helt slut är jag och vill bara ligga i min säng och titta på film. Har inte ens tagit mig in i duschen än, så passade perfekt för mig!

Det smärtar mig dock lite grann att jag inte är hemma idag. LatinoClub öppnar. Havanna öppnar. Istanbul öppnar. Ja, ni hajjar..? Där hade jag velat vara! But hey, snart så! På ett eller annat sätt.

Najty najt peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback