Marmaris - Dag 4

Hotellorientering, besök hos olika samarbetspartner, balkonghäng med äppelcider, ahlgrens bilar, chokladdoppade jordgubbar och turkiska läroböcker. Ja, så kan man väl beskriva dom senaste dagarna. Imorgon är det återigen hotellorientering och på lördag Icmeler Beachday. Heldag på stranden, med avslut på Oh yes på longbeach där vi ska svulla mat. Och säkerligen vin, eftersom vi har ledigt på söndag. Det känns fortfarande inte speciellt ok att jag är här, men solen skiner vartfall och då känns hela livet ändå lättare på något sätt. Jag har till och med bränt mig lite grann på bröstet, me like! Jag och Jenna ska bli bruna, brunare än brunast. Jag har varit så kass på det dom senaste säsongerna, men here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback