Aug. 05, 2013 - Marmaris

Det är varmt. Väldigt varmt. Jag ligger i sängen under min fina vän, AC;n. När jag kom hem efter min lilla cykelrunda (office - växlingskontor - sjukhuset - banken - migros - hem) så fick den åka på 18 grader. Nu ligger jag här och väntar på att samla ork till att göra mat. Magen kurrar så det står härliga tider till! Jag är grymt imponerad av insättningsautomaterna dom har här i Turkeyburkey. Ja, jag är fullt medveten om att dom finns hemma i Svedala också, dom är lika imponerande dom! Så smidigt och så bekvämt. När man väl lärt sig vad alla knappar på turkiska betyder, haha. Spar tid gör det också, nu slipper jag stå i kö i hundra år inne på banken. Muchos bra!
 
Nej, resa på mig kanske? Schnitzel och fetaostsallad med rödlök - jatack! Vem kom förresten på stavningen till schnitzel..? Oerhört ful stavning, om jag får säga det själv..
 
 
 
 

Kommentarer
- ● Rebecca ● - säger:

D va nån full tysk som kom på den stavningen haha

2013-08-05 | 18:43:52
Bloggadress: http://nattstad.se/Rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback