Aug. 10, 2013 - Marmaris

Dagarna springer iväg - och tack för det! Jag behöver semester. Jag behöver bli brun. Och mest av allt behöver jag mina fina. Dom som är alldeles för långt borta, men som jag får krama sönder om 3 veckor. 
 
I onsdags slog vi klackarna i taket. Fullast vinner, och det vart oavgjort mellan mig och Emelie. Två fulla kastruller! Mysteryman kom och hämtade mig när det var dags att fara hem, som vanligt avslutades kvällen här utanför på trappen med några timmars prat. 
 
Torsdagen spenderades i sängen. Hela dagen! Vid halv 9 på kvällen drog jag mig upp och följde med Emelie till våran tatuerare. Som vanligt kan jag gärna inte gå in där utan att göra något, så när Emelie var färdig hoppade jag upp i stolen. Borde sluta gå dit, 4e tatueringen nu sen april. Så det kan gå!
 
Igår var det dubbelmacka tll Bodrum. Dit, hem, dit, hem. Start klockan 10 på förmiddagen och åter hemma i sängen klockan 05 imorse. Göteborg levererade som vanligt, Arlanda överraskade och levererade nästan lika bra dom också! Inte illa. Sista omgången dom kom nu den här säsongen, nästa vecka byts dom av med Lule och Ume. Hejja norrland!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback