Aug. 12, 2013 - Marmaris

Klockan 6 imorse slog jag igen mina blå - och klockan 10 slog jag upp dom igen. Oslo skulle ju till att fara hem dom också. Något trött tjej. For till flygplatsen, och sedan hängde jag en stund på Bodrum's kontoret innan jag tog lokalbussen tillbaka till Marmaris. 3½ underbara timmar i en midibuss. Kunde knappt stå när jag klev av, rumpan gjorde ont som satan! Kom mig iaf tillbaka hem till lojman, lagade mat och bjöd in dansken i lägenheten bredvid. Nu har jag dessutom slängt i en hårfärg i skallen. Jag som inte färgat håret sedan mars. Ska bli intressant att se hur det blir. Blir det helt fel så stänger Migros vid midnatt så jag hinner dit och köpa en ny. Solen har blekt det alldeles för mycket så jag är snäppet blondare än vad jag vill vara. Dessa I-landsproblem! "Lan, where are you? I think you forgot us and Alanya. Enough with Marmaris, come home. We miss you, so much and so does he.." - Ett samtal som gjorde mig varm i kroppen, även om jag kunde skippat sista delen. Men snart är jag hemma igen. 18 dagar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback