Aug. 15, 2013 - Marmaris

Egentligen har jag inte så mycket intressant att skriva. Jag köpte mig en ny resväska igår. Vilket kanske var på tiden, då min gick sönder i Istanbul i Februari. Jag har sagt att jag ska köpa en ny sen dess. Igår kväll fick jag äntligen ork till det. En riktigt stor dessutom - nästan så att jag får plats. Mitt nya gömställe kanske? Hemma hos Elise och mig får jag lägga mig i boxen under soffan när jag varit stygg, och hon får gå i duschen för hon är längre. Hon får inte plats i boxen nämligen. Men nu kan jag lägga mig i resväskan, så kan hon rulla iväg mig om jag varit jättejättestygg - mahaha.
 
Nej, nu ska jag äta lite och sedan rulla till kontoret och hämta lite cash. Cash is king! Heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback